tirsdag den 31. januar 2012

Snow


Ja så kom sneen "endelig" tilbage til "kæmpe store" Danmark. Og jeg dirakte hader det. At skulle pakke sig ind i 20 ton tøj, få hatte hår og koldefingre er ikke lige mig. Jeg vil gå rundt i mine short, fine printede trøjer og få sol på kinderne. Jeg håber snart sneen smelter og der kan komme noget sommer til Danmark så der kan blive smit noget tøj og man igen kan gå lange ture, imens solen bager over en, nyde vejret i parken, vise sin bikini frem, grille i aftenssolen osv.. Jeg har flere venner som der er overlykkelige for at sneen har dækket Århus. Kan kun finde 1 plus ved det og det er, at det er hyggeligt at side indenfor, kigge på sneen, med musik i baggrunden, the i hånden og starinlys i vindueskarmen. Jeg er godt nok little miss negativ lige nu, men mig og sne er ikke en god cocktail
Hvad syntes i om sneen?

2 kommentarer:

  1. jeg tror jeg hader sne ca. lige så meget som dig, det er bare koldt, vådt og total irriterende!!! men det er en rigtig fin blog, og jeg synes helt sikkert vi skal følges :D

    SvarSlet
  2. Ja det minder mig bare på at jeg gerne vil flytte til udlandet hvor der er varmt året rundt! jeg bliver mere og mere depri over tanken!høhø..
    mange tak! og det lyder da bare suparr:)

    SvarSlet