tirsdag den 17. januar 2012

The world


Jeg fandt lige nogen billeder fra nogen rejser jeg har været på, og minderne kom frem Jeg har rejst utrolig meget i min opvækst! jeg er nået helt op på 23 forskellige lande og rejst 28 gange, jeg er meget taknemlig for at jeg har fået lov til at få de helt igennem fantastiske oplevelser. Jeg har været på alt fra backpacker rejser, med rygsækken på og ind i junglen og leve surviver livet, til sol, strand og afslapning.

Til august skal jeg gå på efterskole, den linje jeg skal gå på hedder explore linjen. Det er en linje der handler om verden. Vi kommer til at lære en masse om verden og specialt om afrika for vi skal på en rejse til tanzania ell. Nigeria i ca. 20 dage hvor vi skal prøve at leve lige som de indfødte, vi skal opleve deres kultur osv.. Jeg tror at det bliver super spændene og jeg tror det er noget der giver en masse livs erfaring og man kommer til at blive mere taknemlig for det man har og de muligheder man har. 
Jeg har selv været nødtil at spare en masse penge sammen, for ellers kan jeg ikke komme afsted på efterskole. Men jeg syntes at det hårde arbejde er det hele vær og jeg glæder mig super meget til at få et godt år, møde nye spændene og søde mennesker osv.
Så jeg ser frem til en fremtid fyldt med oplevelser og kultur chok.

Radiate love. - Camilla






Ingen kommentarer:

Send en kommentar