onsdag den 1. august 2012

NYT KAPITEL




Om 4 dage starter det nye kapitel. Efter 10 år.
Jeg glæder mig mere man kan beskrive. Jeg er spændt. Nervøs. Bange. Glad. Jeg har lyst til at grine og græde.
Jeg har ventet på dette nye kapitel i 2 år uden der var gået en dag hvor jeg ikke har tænkt på efterskolen. Jeg har slit og slæbt. Arbjedet i utrolig dårlig forhold. For at kunne nå min drøm. Og nu står den der kun 4 dage væk.
Jeg siger farvel til fortiden. Pakker min taske og går min drøm i møde. Jeg siger farvel til pigen med de lave karakter, der blev mobbet og hej til den stærke pige som der klapper sig selv stolt på skulderen. Jeg nåede min mål. Mine karakter er bedere end nogensinde Fra 02. Til 10 Det er sku ikke dårligt.
Jeg har bevist at lige meget hvor langt ude i mørket man er og lige meget hvor svært det. Så kan ens drømme gå i opfyldelse. Bare kæmp og vis de folk der ikke troede på dig at de tog fejl.

Jeg vise mig fra mit nye stærke jeg. Jeg vil tag hver en forhindring til kamp og ikke lade den slå mig ud. Jeg vil få venner for livet. Jeg vil leve den her drøm fuldt ud! Og nyde hver og en dag af dem.

Jeg vil gøre min kræft syge farfar stolt og vise alle at jeg er lige så stærk og modig som ham. Jeg vil aldrig ryge. Aldrig røre stoffer. Jeg vil tage i motions center flere gange om ugen når jeg er 78. cykle ture på 10 km når jeg er 78. Jeg vil drømme og opfylde dem når jeg er 78. Jeg vil dyrke alle mine interasser når jeg bliver 78. Jeg vil køre på motercykel ud i det blå og nyde tilværelsen når jeg er 78. Jeg vil købe en flyvemaskine og flyve lige der hend jeg vil. Jeg vil aldrig stoppe en drøm selvom det lyder fuldstændig uopnåeligt. Jeg vil holde min sidste fødseldag når jeg bliver 60 år. Så jeg ikke bliver ældre selvom årene går. Jeg vil være rænk og stærk når jeg er 78. Jeg vil bage økologisk morgenbrød hver dag når jeg er 78. Jeg vil være så sund som muligt. Jeg vil starte et nyt firma op når jeg bliver 78. JEG vil kunne kigge tilbage og have levet livet fuldt ud når jeg er 78. Jeg vil ikke lade kræft slå mig ud og kæmpe imod den med alle mine kræfter når jeg bliver 78. Jeg vil være en lige så unik og fantastisk bedstemor som min farfar har været for mig.

Jeg vil være lige som min farfar på 78.  


  



1 kommentar:

  1. spændende og smukke ord. glæd dig - forvent modgang og medgang og venner for livet.

    SvarSlet