onsdag den 18. april 2012

My inspiration

 Kvinden i ser på billedet er min eks bonus mor. Hun er det smukkeste menneske jeg kender uden på og inden i.
Hun er min store inspiration og det har hun været lige siden jeg mødte hende for første gang.
Hun er den person som der altid var der for mig i mine svære tider, hun var den person som der viste mig at jeg godt kunne finde ud af noget, at jeg var god til noget. Hun lærte mig så mange ting, hun fik mig til at smile så mange gange og hun var som min bedsteveninde. Jeg kunne fortælle hende alt, jeg kunne græde, jeg kunne grine i hendes selvskab.
Hun er det mest kreative menneske jeg kender. Hun er ved at uddanne sig akitekt, hun er utrolig god til at tegne, male osv. Hun har lavet det smukkeste kunst jeg har set. Hun er tatovør, hun er en smuk model og hun tager utrolig flotte billeder. Da min far, hende og jeg boede i en stor lejlighed i midtbyen, var der massere af kunst i lejligheden. Jeg elskede at kigge på alle de unikke ting der stod rundt omkring. Vintage kamera, ægte kranie, muslinger, sten og ja der stod så mange unikke kunsteriske ting rundt omkring som jeg ville ønske jeg havde billeder af.
Vi havde et stort rum der var det kreative rum, der stod der et kæmpe stort lys bor, der elskede jeg bla. at tegne, lave kreative osv med hende. Og se på mens hun tegnede, malede og byggede hendes kreative projekter. Hun er et menneske jeg aldrig glemmer. Og aldrig stopper med at elske.
Hvem/hvad er jeres inspiration.

2 kommentarer:

  1. Wow, fantastisk blog du har! Er fast læser, det er utroligt du ikke har flere faste læsere :)

    Min inspiration er når jeg står udenfor, et sted hvor man kan trække vejret, altså VIRKELIG trække vejret. Det er når man kigger på noget, som er så fantastisk, at man bliver nød til at stoppe op, og være stille. Når vinden, græsset og træets blade spiller sammen i en livlig symfoni... Jeg kunne blive ved, men kort sagt er det naturen :)

    knus //
    www.nivikkaandersen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Er jeg rigtig glad for du syntes :) Jeg har haft en periode hvor jeg har været gået i stå med bloggen, jeg har ikke haft lysten. Men da jeg så din besked, fik jeg lige et spark bag i. så tak for det!:)
      Og ja der er så mange fantastiske ting her i verden fyldt med inspiration.

      Radiate love - Camilla

      Slet