onsdag den 21. marts 2012


Sol, lyden af havet, lang gåtur, stilhed, fugle der kvidre, lyden af en å der løber, grin og ømme føder.

Jeg har brugt hele min dag i skolen ude i skoven da vi skulle på et slags løb inde i skoven, der så istedet for mit og 4 af mine veninders vedkomme en gåtur. yderst hygsomt, men også yderst hårdt!

Jeg var i den lokale genbrug igår også fik jeg købt mig lidt forskelligt og bla. dette kamera. det kostede kun 30 kr. Tror skam det virker fint, men kommer ikke til at bruge det, da jeg har tænkt mig at det skal være til pynt.

Mika - Love Today

4 kommentarer:

  1. rigtig fedt kamera, og rigtig fin blog du har dig!

    - håber du vil tage et kig forbi min ;-)
    // idaottzen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ida (; Du ved godt at jeg er Camilla, Din kusine ik'å? ;)

      Slet
  2. Lækker blog du har dig :) - Virkelig fed.
    Jeg er ny her på blogger-konceptet. Hvis du vil, kan du lige taget et smut forbi min blog, Fake.
    http://leonorafake.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Fed blog du har! Tjek gerne min ud og bliv evt fast læser...er blevet det hos dig :)
    http://smildulever-amalie.blogspot.com/
    ( har lige lavet den her i dag, så den er nok ikke super god...)

    Knus

    SvarSlet